Przejdź do głównej zawartości

Oskary 2017 !

   Witam wszystkich bardzo serdecznie po dłuższej nieobecności na blogu. Przepraszam za taką przerwę ale znacie mnie i wiecie , że ja czasami już tak po prostu mam. Nie jest to wcale spowodowane brakiem pomysłu i weny na posty tylko widocznie tego potrzebuję tak do czasu do czasu. Blog to frajda i przyjemność a nie przykry obowiązek :) Tak tak, wiem wiem jest to bardzo niekorzystne dla PandKari lecz mało mnie to przejmuje. ;)

   Na początku przedstawię Wam kilka wydarzeń z mojego życia, które zaistniały ostatnimi czasy:

- siostrzeniec mojego chłopaka -> Bartosz chciał założyć bloga i poprosił mnie o pomoc tak więc razem z Bartoszem pomagam mu prowadzić jego bloga. Serdecznie zapraszam do Bartollandi :) Mile widziane komentarze,ale tego Wam mówić nie muszę :P Blog Bartosza klik
- znowu niestety przytyłam, /

- nic się nie uczę do matury,
- niezmiennie co miesiąc celebruję wydanie miesięcznika beactive , 

- kupiłam sobie ekstra klatkę dla chomika z full wyposażeniem, chomika i wszystko co niezbędne dla utrzymania mojego nowego przyjaciela (będzie o tym oddzielny post),
- za kilka dni tj. 2 marca mam swoje 20 urodziny i już dostałam dwa prezenty i życzenia ;) ,
- jednym z prezentów był nowy telefon thc desire 626 <3 z gumowym etui, 

- udało mi się pozbyć kilku zbędnych rzeczy z mieszkania z korzyścią dla innych,
- kupiłam zajebiste buty w CCC ale okazały się za małe a z reklamacją mam problemy,
- Janek (mój chłopak) również zmienił sobie telefon na LG K10 - polecam model!
- zaczęliśmy oboje grać w Pokemon Go - nieziemska frajda i niezapomniana zabawa !!! 

    Na ten moment to wszystko co chcę Wam zaprezentować z mojego prywatnego życia. Teraz przechodzę do tematu posta czyli Oskarów 2017 . 
    Oskary to uroczystość której nie trzeba nikomu przedstawiać. Osobiście nie oglądałam całej gali i wiem że takich osób jak ja jest więcej dlatego poniżej prezentuje wyniki 69. Gali Oskarów.

NAJLEPSZY FILM:
- La La Land
- Manchester by the Sea
- Fences
- Nowy początek
- Aż do piekła
- Lion. Długa droga do domu
- Moonlight - ZWYCIĘZCA
- Przełęcz ocalonych
- Ukryte działania

 NAJLEPSZY REŻYSER:
- Denis Villeneuve (Nowy początek)
- Mel Gibson (Przełęcz ocalonych)
- Damien Chazelle (La La Land) - ZWYCIĘZCA
- Manchester by the Sea (Kenneth Lonergan)
- Barry Jenkins (Moonlight)

 NAJLEPSZY AKTOR:
- Casey Affleck (Manchester by the Sea) - ZWYCIĘZCA
- Andrew Garfield (Przełęcz ocalonych)
- Ryan Gosling (La La Land)
- Viggo Mortensen (Captain Fantastic)
- Denzel Washington (Fences)

 NAJLEPSZA AKTORKA:
- Isabelle Huppert (Elle)
- Ruth Negga (Loving)
- Natalie Portman (Jackie)
- Emma Stone (La La Land) - ZWYCIĘZCA
- Meryl Streep (Boska Florence)

 NAJLEPSZY SCENARIUSZ ORYGINALNY:
- La La Land
- The Lobster
- Manchester by the Sea - ZWYCIĘZCA
- 20th Century Women
- Aż do piekła

 NAJLEPSZY SCENARIUSZ ADAPTOWANY:
- Nowy początek
- Fences
- Ukryte działania
- Lion
- Moonlight - ZWYCIĘZCA

 NAJLEPSZY AKTOR DRUGOPLANOWY:
- Mahershala Ali (Moonlight) - ZWYCIĘZCA
- Jeff Bridges (Aż do piekła)
- Lucas Hedges (Manchester by the Sea)
- Dev Patel (Lion. Długa droga do domu)
- Michael Shannon (Zwierzęta nocy)

 NAJLEPSZA AKTORKA DRUGOPLANOWA:
- Viola Davis (Fences) - ZWYCIĘZCA
- Naomi Harris (Moonlight)
- Nicole Kidman (Lion)
- Octavia Spencer (Ukryte działania)
- Michelle Williams (Manchester by the Sea)

 NAJLEPSZA SCENOGRAFIA I DEKORACJA WNĘTRZ:
- Nowy początek
- Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
- Ave, Cezar!
- La La Land - ZWYCIĘZCA
- Pasażerowie

 NAJLEPSZE ZDJĘCIA:
- Nowy początek
- La La Land - ZWYCIĘZCA
- Lion
- Moonlight
- Milczenie

 NAJLEPSZY MONTAŻ:
- Nowy początek
- Przełęcz ocalonych - ZWYCIĘZCA
- Aż do piekła
- La La Land
- Moonlight

 NAJLEPSZE EFEKTY SPECJALNE:
- Żywioł. Deepwater Horizon
- Doktor Strange
- Księga dżungli - ZWYCIĘZCA
- Kubo i dwie struny
- Łotr 1. Gwiezdne Wojny - historie


NAJLEPSZY DŹWIĘK:
- Nowy początek
- Przełęcz ocalonych - ZWYCIĘZCA
- La La Land
- Łotr 1. Gwiezdne Wojny - historie
- 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi

 NAJLEPSZY MONTAŻ DŹWIĘKU:
- Nowy początek - ZWYCIĘZCA
- Żywioł. Deepwater Horizon
- Przełęcz ocalonych
- La La Land
- Sully

 NAJLEPSZA MUZYKA:
- Jackie
- La La Land - ZWYCIĘZCA
- Lion. Długa droga do domu
- Moonlight
- Pasażerowie

 NAJLEPSZA PIOSENKA:
- Audition (La La Land)
- Can’t Stop The Feeling (Trolle)
- City of Stars (La La Land) - ZWYCIĘZCA
- The Empty Chair (Jim: The James Foley Story)
- How Far I’ll Go (Vaiana: Skarb Oceanu)

 NAJLEPSZE KOSTIUMY:
- Sprzymierzeni
- Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - ZWYCIEZCA
- Boska Florence
- Jackie
- La La Land

 NAJLEPSZA CHARAKTERYZACJA:
- En man som heter Ove
- Star Trek: W nieznane
- Legion samobójców - ZWYCIĘZCA

 NAJLEPSZY PEŁNOMETRAŻOWY FILM ANIMOWANY:
- Kubo i dwie struny
- Vaiana: Skarb oceanu
- Nazywam się Cukinia
- Czerwony żółw
- Zwierzogród - ZWYCIĘZCA

 NAJLEPSZY KRÓTKOMETRAŻOWY FILM ANIMOWANY:
- Blind Vaysha
- Borrowed Time
- Pear Cider and Cigarettes
- Pearl
- Piper - ZWYCIĘZCA

 NAJLEPSZY PEŁNOMETRAŻOWY FILM DOKUMENTALNY:
- Fuocoammare. Ogień na morzu
- I Am Not Your Negro
- Życie animowane
- O.J.: Made in America - ZWYCIĘZCA
- 13th

NAJLEPSZY KRÓTKOMETRAŻOWY FILM DOKUMENTALNY:
- Extremis
- 4.1 Miles
- Frame 394
- Joe’s Violin
- Watani: My Homeland
- The White Helmets - ZWYCIĘZCA

NAJLEPSZY FILM NIEANGLOJĘZYCZNY:
- Tanna
- Land of Mine
- Toni Erdmann
- The Saliesman - ZWYCIĘZCA
- En man som heter Ove

NAJLEPSZY KRÓTKOMETRAŻOWY FILM AKTORSKI:
- Ennemis intérieurs
- La Femme et le TGV
- Silent Night
- Sing - ZWYCIĘZCA
- Timecode 

Komentarze

  1. Strasznie ucieszyłam mnie informacja na temat zwycięstwa Moonlight, Manchester by the sea. Oraz oscar dla Casey Affleck :) Jednak wygrana la La land mnie irytuje, fakt film jak na musical jest dobry ale bez przesady.
    http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co tutaj Panią tak cieszy? Moonlight to świetny film? Żaden ze mnie rasista, ksenofob i inne takie, ale oglądała Pani galę za 2016 rok? Tam białe twarzy zdominowały nominacje, a przy wręczaniu zaprosili kilku "kolorowych", żeby Ci wręczyli nagrody i nie było złego wrażenia. W tym roku La la land znokautował ten eskapistyczny podmiot jakim jest "Moonlight" kilka razy. Film o gejach, w dodatku czarnych. To taka mini parada równości w kinie. Oscary to bardzo polityczna nagroda i ubolewam nad tym proszę Pani. Pani bloga zaraz odwiedzę

      Usuń
  2. moja córka też się nie uczy do matury, więc znam ten ból. Jak mam być szczery ja też się nie uczyłem do matury, a przeszedłem ją błyskiem, gdyż takie wywody wstawiłem w prace z polaka i historii, że byłem zwolniony z ustnych. Generalnie matura, przynajmniej w moich czasach, to była przereklamowana sprawa. Wystarczyło ciut poważniej podjeść w ostatnich dwóch dniach przed i się przeżyło. Wagą się nie martw, gdyż ja w czasach maturalnych ważyłem grubo ponad 100 km, a dzisiaj maraton zdarzy mi się smyknąć, jakem tuptacz amator, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście 100 kg, a nie 100 km, to skrzywienie pasjowe, żeby setkę sobie kiedyś strzelić

      Usuń
  3. Spoko, ja się zaczęłam uczyć do matury jakoś zaraz przed i poszła mi całkiem zadowalająco :) I zdziwiło mnie, że ktoś jeszcze gra w Pokemon Go! No nieźle. Emma Stone i Oskar = marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu zaczęłam grać :D Więc być może 'znudzenie' grą jeszcze przede mną. Mimo wszystko podoba mi się. :)

      Usuń
  4. Rewizyta :)
    I niestety wytykam błąd - 89. Gala Oscarów.
    Szkoda, że nie napisałaś nic o pomyłce, którą dzisiaj pokazywały wszystkie media. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie błąd. :) O pomyłce wiem z internetu. Stwierdziłam, że post będzie zbyt długi. ;) Dzięki za odwiedziny. :)

      Usuń
  5. Błędów tu sporo, ale liczę na przyjemniejsze posty w przyszłości. Pani z pewnością mnie kojarzy :) Pozdrawiam
    Mnie Pani znajdzie przez google. Też liczę na krytykę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji oglądać gali Oscarowej ale wszystko co chciałam doczytałam w internecie. Do matury to już najwyższy czas zacząć się uczyć ;) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymałem kciuki za "La La Land" i po cichu liczyłem też że może "Manchester by the Sea" okaże się czarnym koniem...a tu wyskoczył taki "Moonlight" i wszystko zespuł. I nie żebym uważał że to zły film, po prostu jak dla mnie do dwóch wyżej wymienionych nie ma nawet podejścia... kiepski wybór Akademii.

    OdpowiedzUsuń
  8. ucz sie do matury serio bo po prostu nie zdasz i po co ci to

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zrozumiem jakimi kryteriami są przyznawane Oskary

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Szczególnie cenię sobie te konkretne i rozwinięte a nie na odczepnego :)
Komentarze są moją motywacją do dalszej pracy i oznaką, że nie idzie ona na marne!

Naj naje :)

Pomóż dziecku przyjść na świat i przeżyć

Cześć !

    Dzisiaj na moim blog post trochę nietypowy :) Jak już wiecie bardzo lubię pomagać i robię to zawsze z ochotą ! Mam nadzieję, że Wy także ;) Pomaganie jest fajne i oczywiste ( a przynajmniej powinno takie być). Pamiętajcie - DOBRO ZAWSZE WRACA ! Pomagać i wspierać potrzebujących można na wiele sposobów i nie trzeba mieć milionów na koncie. Wystarczy mieć dobre serduszko <3 Wierzę, że Wy go posiadacie :) Jakiś czas temu był post dotyczący czynienia dobra i pomagania. Było nawet kilka typowo tematycznych jak o Cichym Kącie czy WOŚP i innych.

    Czasem aby komuś pomóc wystarczy dobre słowo, miły gest, uśmiech czy podanie ręki. Niekiedy trzeba trochę więcej jak wysłanie listu/ kartki, paczuszki, podarowanie jedzenia, zrzucenie się do kubka czy długiej rozmowy. Często niestety najlepszym wsparciem jest jednak pomoc finansowa poprzez podarowanie pieniędzy. Myślę, że każdego kto nie głoduje naprawdę stać choćby na symboliczną złotówkę... Nikogo do niczego nie namawiam ani nie zm…

Savoir vivre (czyt. sawuar wiwr ) na siłowni!

Savoir vivre (czyt. sawuar wiwr), (fr. savoir – wiedzieć, vivre – żyć; „znajomość życia”) – ogłada, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie.
   Wyrażenie savoir-vivre pochodzi z języka francuskiego i jest złożeniem dwóch czasowników w formie bezokolicznika. Savoir znaczy wiedzieć, vivre znaczy żyć. Stąd savoir-vivre przetłumaczyć można jako sztuka życia. Wzięte razem, tworzą splot słów, który można rozumieć przede wszystkim, jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, reguł grzeczności, a interpretując je, także jako umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w różnych trudnych sytuacjach.
   Zasady savoir-vivre'u dotyczą przede wszystkim kilku głównych dziedzin życia:
~ nakrywania, podawania do stołu i jedzenia oraz picia,
~ wyglądu, prezencji (np. postawy, higieny) i właściwego ubioru (Dress code),
~ form towarzyskich (np. w miejscu pracy, w rodzinie, na przyj…

Odchyły przypałowej Pandy !

Tak - chodzi o mnie i o moje odchyły. W sumie dawno miałam napisać taki post z pomysłu mojego faceta. :)
Pewnie tez macie swoje 'odchyły', ciekawi mnie jakie ?!  
Z chęcią poczytam o nich w komentarzach =)
 Wymienię kilka swoich, które są według mnie najciekawsze :3

1. Sok z czerwonego grejpfruta (grejfiuta po mojemu ) nie jest dla mnie w ogóle kwaśny.
2. 7-8 godzin snu to dla mnie znacznie za mało ! Po południu muszę dospać ze dwie bo inaczej nie wytrzymam ani do 20.
3. Uwielbiam stare piosenki ubiegłych dekad jak i twórców tamtejszej muzyki ( nie tylko polskich).
4. Często w domu zachowuje się jak małe dziecko w stosunku do mojego chłopaka, bo nie publicznie ani w stosunku do innych członków rodziny - jest to pozytywne i czasami zabawne. On uważa, że słodkie. To przez to, że moje dzieciństwo było nieciekawe i tak jakbym go nie miała. Teraz gdy mam full miłości, szczęścia i bezpieczeństwa to dzieciństwo się aktywuje w niedużym stopniu, ale jednak.
5. Gdy mój chłopak ma nocną zmi…