Przejdź do głównej zawartości

Słowa, które powinno się mówić częściej.

   Są takie słowa, które powinno się mówić częściej. Nie mam tu na myśli PROSZĘ, PRZEPRASZAM, DZIĘKUJĘ choć są równie ważne i nie jest to tylko i wyłącznie kwestia kultury czy wychowania ale też uczuć, emocji oraz szacunku. One także powinny częściej wylatywać z naszych ust a niektórzy w ogóle powinni dodać je do swojego słownia.
   Przechodząc do konkretów chodzi mi o poniższe zdania:
---> Kocham Cię
---> Jesteś dla mnie ważna / ważny
---> Wiele dla mnie znaczysz
--->  Podziwiam Cię
---> Tęsknię za Tobą
---> Jestem z Ciebie dumna / dumny

   wiadomo - wszystko wypowiedziane szczerze i prawdziwie jest pełne miłości a o takie coś mi chodzi. Nie wstydźmy się swoich uczuć i tego co myślimy. Wyrażajmy je otwarcie i choć to może wydawać się trudne albo krępujące to nie warto podchodzić do tego w ten sposób. Zróbmy to zanim będziemy żałować, że tego nie zrobiliśmy. Te słowa maja niewyobrażalną moc. Jak się czujecie jak ktoś do Was tak mówi? No własnie ! Was również stać na otworzenie się w tej kwestii i bezwstydnie wyrażenie swoich pięknych uczuć i emocji -  tak , bo to jest piękne i jedyne w swoim rodzaju! Skierujcie te słowa dla swojej drugiej połówki, rodzeństwa, rodziców, dziadków, przyjaciół, dzieci czy kogo tam chcecie. Ważne jest to abyście to zrobili. Niby sprawy są oczywiste, ale warto czasami potwierdzić je słowami. A może ktoś o tym nie wie? Tym bardziej weźcie sobie te słowa do serca i wyznaczcie sobie na ten nowy rok zadanie aby częściej mówić i pokazywać co czujecie. Wszyscy jesteśmy ludźmi, wszyscy pragniemy trochę ciepła. Czasem słowa dają więcej niż myślisz a jeśli poprzez je czynami to już w ogóle kosmos i magia !

  To jak ? Weźmiesz sprawy w swoje ręce i zaczniesz działać ? Powodzenia ! I pamiętaj to nie wstyd ! 

Komentarze

  1. Na mnie juz powoli słowa nie robą wrażenia :/ wolalabym żeby ktoś mi to pokazał :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!to bardzo ważne słowa tylko trzeba ich używać jak najczęściej.Życie bez miłości jest jak cukierek w papierku . Każdy z nas potrzebuje obecności innych ludzi a słowa to ułatwiają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Szczególnie cenię sobie te konkretne i rozwinięte a nie na odczepnego :)
Komentarze są moją motywacją do dalszej pracy i oznaką, że nie idzie ona na marne!

Naj naje :)

Pomóż dziecku przyjść na świat i przeżyć

Cześć !

    Dzisiaj na moim blog post trochę nietypowy :) Jak już wiecie bardzo lubię pomagać i robię to zawsze z ochotą ! Mam nadzieję, że Wy także ;) Pomaganie jest fajne i oczywiste ( a przynajmniej powinno takie być). Pamiętajcie - DOBRO ZAWSZE WRACA ! Pomagać i wspierać potrzebujących można na wiele sposobów i nie trzeba mieć milionów na koncie. Wystarczy mieć dobre serduszko <3 Wierzę, że Wy go posiadacie :) Jakiś czas temu był post dotyczący czynienia dobra i pomagania. Było nawet kilka typowo tematycznych jak o Cichym Kącie czy WOŚP i innych.

    Czasem aby komuś pomóc wystarczy dobre słowo, miły gest, uśmiech czy podanie ręki. Niekiedy trzeba trochę więcej jak wysłanie listu/ kartki, paczuszki, podarowanie jedzenia, zrzucenie się do kubka czy długiej rozmowy. Często niestety najlepszym wsparciem jest jednak pomoc finansowa poprzez podarowanie pieniędzy. Myślę, że każdego kto nie głoduje naprawdę stać choćby na symboliczną złotówkę... Nikogo do niczego nie namawiam ani nie zm…

Panda Time

Hej, dzisiaj post pt. Panda Time - czyli co się u mnie działo na przestrzeni minionego czasu :) Oczywiście postaram się o same dobre , motywujące i pozytywne wiadomości! Przepraszam, za kilu dniową nieobecność - wyjechałam w Bieszczady do rodzinki, na urodziny Braci i chciałam spędzić tam czas bardzo aktywnie przez co zaniedbałam bloga.

  Przechodząc do konkretów, tak więc:
---> 16.12 .2016 r urodziła się moja jedyna póki co i pierwsza zarazem siostrzenica Julia ! :D
---> Janek skończył policealną i zdał perfekcyjnie egzamin zawodowy we wrześniu ,
---> pierwszy raz byłam nad morzem i na tak dużej imprezie jak koncert Armina van Buuren w Gdańsku 14.05.2016 r ,
---> schudłam prawie 10 kilo do tej pory i to jeszcze nie koniec !,
---> Poprawiły się moje stosunki z siostrą,
---> więcej, bardziej, lepiej, częściej pomagam ludziom i zwierzętom od tamtego roku -a tylko od początku tego roku wysłałam już dwie paczki na cele charytatywne i wpłaciłam drobne sumy na różnie zrzutk…

Być fit odpowiedzialnie !

W tej notce trochę o tym i o tamtym ze strefy zdrowia, bezpieczeństwa, urody, treningów, diety, samopoczucia i tego czego dusza zapragnie. Źródło: be active Ewy Chodakowskiej NR 1 (1) Lipiec 2015. 
 *  Każda dieta działa - o ile się jej przestrzega ! I o ile jest odpowiednia ;) Nieważne jaką dietę wybierzesz, byle było w niej dużo warzyw ! 
*  Joga też odchudza!
*  Ile kofeiny zawiera kawa? 
-> espresso 60 ml= 100 mg
-> "sypana" (po turecku) 250 ml= 95 mg
-> rozpuszczalna 200 ml= 80 mg
-> z domowego ekspresu 140 ml= 80 mg 
* Dla kolan ubytek 1 kg masy ciała to tak, jakbyś schudła/schudł od 4 do 11 razy więcej!
* 30 - 40 g --> tyle błonnika powinno się codziennie zjeść wg zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia
* Żeby schudnąć musisz jeść !
* Po pierwsze nie szkodzić ! Gotowe napoje w kartonach lub butelkach kiepsko nawadniają - i tuczą!
* Cellulit? NIE! Złota dwunastka w walce z "pomarańczą" :
-> szparagi,
-> truskawki,
-> produkty pełnoziarniste,
-> broku…