Przejdź do głównej zawartości

Przelew stały - nawet mały !

  Dzisiaj także o Psom na Pomoc. Będę o nich pisała bo potrzebują nas bardziej niż kiedykolwiek! Tym razem post dotyczy konkretnego nadchodzącego wydarzenia na Facebook'u zainicjowanego przez Psom na Pomoc <---- ( https://www.facebook.com/psom.na.pomoc/ ) pt. "Bądź mikołajem przez cały rok - wspieraj psiaki drobną kwotą co miesiąc". <----( https://www.facebook.com/events/752359758172722/ ) !!!
 Ja biorę w tym udział i zachęcam do tego również Was ! Jeśli nie macie konta internetowego w banku to powiadomcie o tym swoich rodziców, rodzeństwo, dziadków, wujków , ciocie, kuzynów i kuzynki a nawet sąsiadów, przyjaciół i dalszych znajomych ! :) Każda złotówka się liczy, każdy grosz. Taki przelew jest łatwy, prosty i szybki.
Jak to zrobić?
1. W swojej bankowości internetowej ustał przelew stały co miesięczny na dowolny okres czasu, na dowolną przez siebie kwotę na rzecz Psom na Pomoc w temacie możesz wpisać nazwę wydarzenia.
2. Zadbaj aby co miesiąc na Twoim koncie znalazła się suma potrzebna na wykonanie przez Twój bank tego przelewu stałego, którego sumę sam ustawiłeś.
3. Ciesz się ! Właśnie zrobiłeś dobry uczynek !

Poniżej udostępniam szczegóły z FB z profilu Psom na Pomoc: 
" W dniu dzisiejszym zmieniamy pulę i od tej pory za każdy potwierdzony przelew stały Martyna zapłaci 5zł dla Psom na pomoc! :)

-------------------------------
Zacznij nowy rok od pomagania - ustaw przelew stały dla bezdomnych psiaków!

Święta - wspaniały czas obdarowywania bliskich, także tych czworonożnych - założymy się, że Wasze psiaki i kociaki znajdą pod choinką smaczne prezenty. Nasi podopieczni niestety nie znajdą. Nie w tym roku. Marzymy, aby następne święta mogli spędzić we własnych domach, wśród kochających ich ludzi. Zanim jednak uda nam się znaleźć dla nich rodziny musimy starać się zapewnić im dach nad głową, namiastkę rodzinnego ciepła i miłości, opiekę weterynaryjną i wyżywienie. Jesteśmy tylko dwiema wolontariuszkami działającymi dodatkowo, za darmo i po godzinach pracy zawodowej a mamy a pod opieką ponad 60 psiaków. Niektóre są chore, wymagają specjalistycznej karmy i opieki weterynaryjnej, tak jak Koks czy Hugo. Inne starsze, bardzo zaniedbane, jak np. Bobik czy niewidomy Kubuś. Jeszcze inne przerażone, strasznie skrzywdzone przez człowieka, jak Pola. Wszystkie niekochane, niechciane, porzucone. Zabrałyśmy je, bo wiedziałyśmy, że w "mordowniach", do których miały trafić po prostu by nie przeżyły. Teraz są bezpieczne w hotelikach i domach tymczasowych i tam mogą spokojnie oczekiwać na ten moment, w którym ktoś przyjedzie, zabierze do domu, pokocha. Niestety wszystko to kosztuje i co miesiąc borykamy się z fakturami na minimum 15 000zł. Deklaracje stałe są dla nas na wagę złota, bo wtedy co miesiąc nie musimy zaczynać zbierania "od zera". Trochę osób wspiera poszczególne psiaki, za co im ogromnie dziękujemy! ♥ Wielu z naszych podopiecznych pozostaje jednak bez deklaracji. Dlatego bardzo prosimy o niewielkie, ale regularne wpłaty 1, 2 czy 5 zł. Takie niewielkie kwoty wpłacone przez wiele osób pozwalają psiakom przeżyć. Dodatkowo nasz sponsor - Martyna Tomaszewska - za każde potwierdzenie ustawienia przelewu stałego wysłane na maila prześle nam 5 zł! :)

Jako potwierdzenie ustawienia przelewu proszę wyślijcie PDF lub screen z ustawieniami przelewu do Asi z Psom na Pomoc - asiaf1@interia.pl. Możecie wykorektorować dane swojego konta, ale na screenie powinien być widoczny numer konta organizacji oraz wasze imię i nazwisko. Asia będzie przeliczać nadesłane screeny, a ja co tydzień będę przelewać Psom na Pomoc adekwatną kwotę oraz publikować potwierdzenie własnego przelewu. 

Kochani za chwilę nowy rok, czas na zrobienie planów, postanowień. A gdyby tak już teraz zrobić sobie postanowienie i wejść w nowy rok z dobrym uczynkiem? Wesprzyj psiaki, ustaw przelew stały - Ty zrobisz coś dobrego a psiaki na rachunki będą miały! :)


Pierwszą edycję znajdziecie tu: https://www.facebook.com/events/374268112748877/  ."

Profil sponsora Pani Martyny Tomaszewskej --> https://www.facebook.com/martyna.tomaszewska

Informacje do przelewu: 
Psom na pomoc!
FUNDACJA MIĘDZYNARODOWY RUCH NA RZECZ ZWIERZĄT VIVA!
ul. Kawęczyńska 16/39
03-772 Warszawa
Numer konta: 20 2030 0045 1110 0000 0255 8120
Dla przelewów zagranicznych: 
BIC/SWIFT: PPABPLPKXXX 
paypal:asiaf1@interia.pl 

Wszystko macie podane pod nos, jak na dłoni. Wystarczy kilka kliknięć.


Komentarze

  1. Z pieskami zawsze, moja sunia by mi nie darowała, gdybym nie zadziałał, jakem biegaczamator:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Szczególnie cenię sobie te konkretne i rozwinięte a nie na odczepnego :)
Komentarze są moją motywacją do dalszej pracy i oznaką, że nie idzie ona na marne!

Naj naje :)

Pomóż dziecku przyjść na świat i przeżyć

Cześć !

    Dzisiaj na moim blog post trochę nietypowy :) Jak już wiecie bardzo lubię pomagać i robię to zawsze z ochotą ! Mam nadzieję, że Wy także ;) Pomaganie jest fajne i oczywiste ( a przynajmniej powinno takie być). Pamiętajcie - DOBRO ZAWSZE WRACA ! Pomagać i wspierać potrzebujących można na wiele sposobów i nie trzeba mieć milionów na koncie. Wystarczy mieć dobre serduszko <3 Wierzę, że Wy go posiadacie :) Jakiś czas temu był post dotyczący czynienia dobra i pomagania. Było nawet kilka typowo tematycznych jak o Cichym Kącie czy WOŚP i innych.

    Czasem aby komuś pomóc wystarczy dobre słowo, miły gest, uśmiech czy podanie ręki. Niekiedy trzeba trochę więcej jak wysłanie listu/ kartki, paczuszki, podarowanie jedzenia, zrzucenie się do kubka czy długiej rozmowy. Często niestety najlepszym wsparciem jest jednak pomoc finansowa poprzez podarowanie pieniędzy. Myślę, że każdego kto nie głoduje naprawdę stać choćby na symboliczną złotówkę... Nikogo do niczego nie namawiam ani nie zm…

Odchyły przypałowej Pandy !

Tak - chodzi o mnie i o moje odchyły. W sumie dawno miałam napisać taki post z pomysłu mojego faceta. :)
Pewnie tez macie swoje 'odchyły', ciekawi mnie jakie ?!  
Z chęcią poczytam o nich w komentarzach =)
 Wymienię kilka swoich, które są według mnie najciekawsze :3

1. Sok z czerwonego grejpfruta (grejfiuta po mojemu ) nie jest dla mnie w ogóle kwaśny.
2. 7-8 godzin snu to dla mnie znacznie za mało ! Po południu muszę dospać ze dwie bo inaczej nie wytrzymam ani do 20.
3. Uwielbiam stare piosenki ubiegłych dekad jak i twórców tamtejszej muzyki ( nie tylko polskich).
4. Często w domu zachowuje się jak małe dziecko w stosunku do mojego chłopaka, bo nie publicznie ani w stosunku do innych członków rodziny - jest to pozytywne i czasami zabawne. On uważa, że słodkie. To przez to, że moje dzieciństwo było nieciekawe i tak jakbym go nie miała. Teraz gdy mam full miłości, szczęścia i bezpieczeństwa to dzieciństwo się aktywuje w niedużym stopniu, ale jednak.
5. Gdy mój chłopak ma nocną zmi…

Panda Time

Hej, dzisiaj post pt. Panda Time - czyli co się u mnie działo na przestrzeni minionego czasu :) Oczywiście postaram się o same dobre , motywujące i pozytywne wiadomości! Przepraszam, za kilu dniową nieobecność - wyjechałam w Bieszczady do rodzinki, na urodziny Braci i chciałam spędzić tam czas bardzo aktywnie przez co zaniedbałam bloga.

  Przechodząc do konkretów, tak więc:
---> 16.12 .2016 r urodziła się moja jedyna póki co i pierwsza zarazem siostrzenica Julia ! :D
---> Janek skończył policealną i zdał perfekcyjnie egzamin zawodowy we wrześniu ,
---> pierwszy raz byłam nad morzem i na tak dużej imprezie jak koncert Armina van Buuren w Gdańsku 14.05.2016 r ,
---> schudłam prawie 10 kilo do tej pory i to jeszcze nie koniec !,
---> Poprawiły się moje stosunki z siostrą,
---> więcej, bardziej, lepiej, częściej pomagam ludziom i zwierzętom od tamtego roku -a tylko od początku tego roku wysłałam już dwie paczki na cele charytatywne i wpłaciłam drobne sumy na różnie zrzutk…