Przejdź do głównej zawartości

Podbródki

  Tyle ile ludzi - tyle podbródków. Jeśli masz piękny podbródek bądź jeśli Twój podbródek nie należy do ulubionych części Twojego ciała z jakichkolwiek powodów ( tak jak u mnie) to ten post jest właśnie dla Ciebie !
  Czy istnieje idealny podbródek ? Osobiście uważam, że tak. Jak dla mnie jest bardzo ważną częścią ciała, która albo dodaje urody albo ją szpeci. Ja swojego podbródka nie lubię, jest duży, gruby, odstający i podwójny ( fałda tłuszczu pod brodą). Jędrny, sprężysty, pojedynczy, nierzucający się w oczy, podkreślający rysy twarzy... taki bym chciała mieć. Zazdroszczę wszystkim, którzy taki mają.
 ' Druga broda' nie jest estetyczna. Jeśli posiadasz to przez geny - nie zazdroszczę ! Ale przynajmniej nie masz powodu obwiniać siebie za spowodowanie tej 'narośli'. Jeśli jednak pojawiła się z nadwagą (tak jak u mnie ) to możesz mieć minimalną pewność, że Twoje dzieci nie odziedziczą jej po Tobie.
Tak czy siak pozbycie się jej nie jest ani łatwe ani szybkie. Odchudzanie nie zawsze pomaga, ponieważ komórki tłuszczowe podbródka łączą się w duże grupy, są mało ukrwione i otoczone tkanką włóknistą. Dobre ukrwienie ułatwia spalanie tłuszczu. Pomimo to i tak lepiej mają Ci, którzy na podwójny podbródek zapracowali sami , niż Ci co go dostali za darmo. Dlaczego? A dlatego, że u tych drugich w podbródku pojawia się tłuszcz brunatny a nie żółty (jak u tych z nadwagą). Brunatny odpowiada za magazynowanie energii i trudniej go spalić.
   Jeśli masz ładny podbródek - dbaj o niego. Zapomniany, ładny podbródek niekoniecznie będzie taki ładny zawsze. To jak z zębami. Ładne zęby nie będą już ładne gdy o nich zapomnisz i przestaniesz o nie dbać.
~ Nawet jeśli przez niedbalstwo stanie się lekko obwisły to i tak nie jest to druga broda - myślisz.

STOP. Błędnie myślisz. Druga broda może pojawić się zawsze i u każdego. Nie koniecznie tylko od tycia ale chociażby od złej postawy ciała. Niemożliwe? A jednak !
Garbisz się ? Wciskasz głowę w ramiona? Śpisz na wysokich i grubych poduszkach? ( broda opada na szyję i klatę piersiową) Śpisz niewygodnie? Uwiera Cię kręgosłup? Boli Cię szyja po przebudzeniu? To początek końca pięknego podbródka.
Mięśnie wiotczeją, zbiera się tłuszcz i najgorsze - rozrasta - co powoduje powstanie drugiego podbródka.
Ja uniknąć takich objawów?
Nie garb się, nie wciskaj głowy w ramiona, śpij na cienkich poduszkach i nisko, postaraj się o wygodny sen, uczęszczaj na masaże, ćwicz, ruszaj się, ściągaj ramiona, staraj się połączyć łopatki, chodź z poniesioną głową, nie patrz pod nogi, rzadko się opalaj.
 Oczywiście są zabiegi na to, aby utrzymać idealny podbródek w formie ale są i takie, które ten brzydki podbródek likwidują. Kwestia tego czy masz na to pieniądze i czy jesteś wstanie znieść skutki uboczne. A co jeśli nie? W takim razie czytaj dalej.
 W jednym czy w drugim wypadku warto wypróbować tańsze i bezpieczne metody. Jakie? Proste i szybkie ćwiczenia! 3maj tutaj listę takich przydatnych ćwiczeń i nie dziękuj ;)
1. Na głos , najlepiej przed lustrem wymawiaj samogłoski.
2. Chodź na basen.
3. Smaruj podbródek kremami, oliwkami bądź parafiną i oklepuj go przy tym zewnętrzną częścią dłoni ( nie rozciągaj ani nie ciągnij go).
4. Połóż sobie na głowę książkę i spaceruj po domu. Dla utrudnienia spróbuj tak po schodach.
5. Wysuwaj dolną część szczęki i ruszaj nią.
6. Napręż i wydłuż szyję,wysuń brodę na przód, wytrzyma kilka minut.
7. Masuj twarz.

Podsumowując: nie ważne jaki masz podbródek, nie lekceważ go ! O każdy warto dbać.
Do zobaczenia jutro !

Komentarze

  1. Każdy sposób jest dobry aby dbać o siebie ;) ja staram się dbać o twarz, tym bardziej o ten głupi podbródek :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam dość sporą druga brodę w porównaniu do koleżanek, jednak zdaję sobie z tego sprawę, że nikt nie jest idealny i obracam to wszystko w żart :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow nie zwracałam uwagi na swój podbródek...
    Pozdrawiam ciepło
    Bogna z www.lulajblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Szczególnie cenię sobie te konkretne i rozwinięte a nie na odczepnego :)
Komentarze są moją motywacją do dalszej pracy i oznaką, że nie idzie ona na marne!

Naj naje :)

Pomóż dziecku przyjść na świat i przeżyć

Cześć !

    Dzisiaj na moim blog post trochę nietypowy :) Jak już wiecie bardzo lubię pomagać i robię to zawsze z ochotą ! Mam nadzieję, że Wy także ;) Pomaganie jest fajne i oczywiste ( a przynajmniej powinno takie być). Pamiętajcie - DOBRO ZAWSZE WRACA ! Pomagać i wspierać potrzebujących można na wiele sposobów i nie trzeba mieć milionów na koncie. Wystarczy mieć dobre serduszko <3 Wierzę, że Wy go posiadacie :) Jakiś czas temu był post dotyczący czynienia dobra i pomagania. Było nawet kilka typowo tematycznych jak o Cichym Kącie czy WOŚP i innych.

    Czasem aby komuś pomóc wystarczy dobre słowo, miły gest, uśmiech czy podanie ręki. Niekiedy trzeba trochę więcej jak wysłanie listu/ kartki, paczuszki, podarowanie jedzenia, zrzucenie się do kubka czy długiej rozmowy. Często niestety najlepszym wsparciem jest jednak pomoc finansowa poprzez podarowanie pieniędzy. Myślę, że każdego kto nie głoduje naprawdę stać choćby na symboliczną złotówkę... Nikogo do niczego nie namawiam ani nie zm…

Savoir vivre (czyt. sawuar wiwr ) na siłowni!

Savoir vivre (czyt. sawuar wiwr), (fr. savoir – wiedzieć, vivre – żyć; „znajomość życia”) – ogłada, dobre maniery, bon-ton, konwenans towarzyski, znajomość obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich i reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie.
   Wyrażenie savoir-vivre pochodzi z języka francuskiego i jest złożeniem dwóch czasowników w formie bezokolicznika. Savoir znaczy wiedzieć, vivre znaczy żyć. Stąd savoir-vivre przetłumaczyć można jako sztuka życia. Wzięte razem, tworzą splot słów, który można rozumieć przede wszystkim, jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, reguł grzeczności, a interpretując je, także jako umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w różnych trudnych sytuacjach.
   Zasady savoir-vivre'u dotyczą przede wszystkim kilku głównych dziedzin życia:
~ nakrywania, podawania do stołu i jedzenia oraz picia,
~ wyglądu, prezencji (np. postawy, higieny) i właściwego ubioru (Dress code),
~ form towarzyskich (np. w miejscu pracy, w rodzinie, na przyj…

Odchyły przypałowej Pandy !

Tak - chodzi o mnie i o moje odchyły. W sumie dawno miałam napisać taki post z pomysłu mojego faceta. :)
Pewnie tez macie swoje 'odchyły', ciekawi mnie jakie ?!  
Z chęcią poczytam o nich w komentarzach =)
 Wymienię kilka swoich, które są według mnie najciekawsze :3

1. Sok z czerwonego grejpfruta (grejfiuta po mojemu ) nie jest dla mnie w ogóle kwaśny.
2. 7-8 godzin snu to dla mnie znacznie za mało ! Po południu muszę dospać ze dwie bo inaczej nie wytrzymam ani do 20.
3. Uwielbiam stare piosenki ubiegłych dekad jak i twórców tamtejszej muzyki ( nie tylko polskich).
4. Często w domu zachowuje się jak małe dziecko w stosunku do mojego chłopaka, bo nie publicznie ani w stosunku do innych członków rodziny - jest to pozytywne i czasami zabawne. On uważa, że słodkie. To przez to, że moje dzieciństwo było nieciekawe i tak jakbym go nie miała. Teraz gdy mam full miłości, szczęścia i bezpieczeństwa to dzieciństwo się aktywuje w niedużym stopniu, ale jednak.
5. Gdy mój chłopak ma nocną zmi…